برقراري امنيت راه ها در ورودي ها و در شهرهاي استان از طريق پليس راهنمايي ، سپاه و نيروهاي انتظامي ، خريد چادر،تامين روشنايي ، آب و لکه گيري جاده ها ، ايجاد کشيک هاي 24 ساعته و پاسخگويي به شکايان از طريق سامانه ها و نصب سيستم پيامک در محل اسکان مسافران نوروزي با شماره 200097103 به منظور برقراري تماس مستقيم با ستاد و طرح مسائل و مشکلات از جمله خدماتي است که جهت مسافران نوروزي در نظر گرفته شده است .
همچنين مديريت بر نظارت بر گشت تاکسيراني در 14 نقطه از شهر اهواز ، کمپ ها و محل اسکان مدارس و همکاري با ستاد هاي شهرستان ها ، برنامه ريزي جهت نظارت بر کشيک مراکز خدماتي ، توليدي و بنکداران و فروش بليط آژانس ها و پايانه هاي حمل و نقل برگزاري 24 نمايشگاه عرضه مستقيم کالا و اقلام مورد نياز مسافران از قبيل برنج ، ميوه مرغ ، شکر و 000 در نقاط پر تردد پيگيري شکايات از طريق سامانه 124 با دو شيفت فعال از جمله اقدامات و خدماتي است که کميته پشتيباني ارائه به مسافران نوروزي ارائه خواهد داد .
در اين جلسه همچنين از تجهيز مدارس و تبديل هزار کلاس درجه دو و سه به درجه يک مجهز به سرويس بهداشتي مناسب ، حمام ، فرش ، سيستم گرمايش و سرمايش ، يخچال و تلويزيون با هزينه اي بالغ بر735 ميليون تومان گزارش داده شد .
خاطرنشان ميشود؛ در سال 88 تعداد مدارس محل اسکان مسافران نوروزي 877 مدرسه بوده است که در سال 89 به هزار مدرسه افزايش يافته اند .
ارتقا سطح کيفي ناوگان ها و آموزش فني قبل از حرکت ناوگان ها ، ارائه خدمات رايگان درماني به مسافران نوروزي و راهيان نور جلوگيري از تردد ماشين هاي سنگين به جز سوخت و مواد غذايي از 15 اسفند ماه 89 تا 25 فروردين 90 ، پيش فروش بليت قطار از ابتدا اسفند به صورت اينترنتي و عدم افزايش قيمت بليت از جمله ديگر طرح هاي خدماتي ستاد نوروزي استان خواهد بود که هم اکنون هماهنگي هاي لازم جهت اجراي آنها توسط کميته هاي هشت گانه در حال انجام است ./104
انتهای پیام/